wtorek, 20 stycznia 2015

Liebster Award

Dziękuję za nominacje do Liebster Award :D
Co to jest?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na kilka pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im kilka pytań od siebie. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowała mnie: Hachiko-san i Marika UroczaCocoGirl  (związku z tym, że obie NIE dały tych samych pytań, odpowiem na nie osobno)

Pytania do mnie od Hachiko:
1. Ulubione anime (3-5)?
Fairy tail, Sao, Log Horizon, Naruto, Dangranronpa the animation

2. Najbardziej NIE lubiana postać w FT? 
Najbardziej nie lubianą postacią w FT jest chyba Lisanna. To chyba przez to, że kiedyś nie było pewności czy Natsu będzie z Lisanną czy z Lucy, a związku z tym, że byłam za Nalu to nie lubiłam tej dziewczyny. XD

3. Ile masz lat?
Mam 16 lat.

4. Lubisz czytać książki ? Jak tak to jakie?
Uwielbiam czytać książki, a zwłaszcza fantastykę połączoną z romansem <3

5. Yaoi czy yuri ? Albo żadne z tych.
Żadne z tych. Czytałam mangę yaoi i mnie jakoś nie zachwyciła oraz anime z yuri, które porzuciłam po dwóch, trzech odcinkach.

6. Ulubiony gatunek anime?
Romans <3

7. Gdybyś miała być postacią w FT , to kim byś była??
Oczywiście, że Lucy!  Natsu jest moją ulubioną postacią i tak szczerze, gdybym była w anime to zrobiłabym wszystko, żeby z nim być XD

8. Co ostatnio zrobiłaś szalonego?
Szalonego? Możliwe, że to był wyjazd na basen z moim prawie chłopakiem XD

9. Kolor włosów?
Brązowy

10. Manga czy anime?
Wolę anime, mangę czytam tylko z Fairy tail i Kaichou wa maid sama, więc nie jest ot dużo. A anime obejrzałam już ok 50 XD



Pytania od Marika UroczaCocoGirl:
1.Jakie było twoje pierwsze anime?
Moje pierwsze anime to był Król Szamanów. Pamiętam jak oglądałam go na Jetix XD Moja siostra też go oglądała – jakiś rok temu. Również go pokochała, więc jeśli ktoś nie oglądał to musi to obejrzeć <3

2.Jaki jest twój ulubiony paring Fairy Tail i dlaczego?          
Moim ulubionym paringiem jest Nalu. Dlaczego? Natsu i Lucy są moimi ulubionym postaciami z Fairy tail i związku z tym, że uwielbiam romanse to zawsze jak oglądam anime lubię bohaterów łączyć w pary, więc to chyba oczywiste dlaczego XD

3.Jak masz na imię?
Na imię mam Oliwia, ale związku z tym, że moją ulubioną postacią żeńską z anime jest Natsuki (ze strike the blood) to używam jej imienia jako swojego nicku.

4.Jesteś zadowolona ze swojego bloga?
Jestem bardzo zadowolona ze swojego bloga. Podoba mi się wystrój jaki zrobiłam i uważam, że pasuje również do historii, która jest prowadzona.

5.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Uwielbiam oglądać anime, rysować, pisać opowiadania oraz grać w simsy <3

6.Jakie masz zabawne wspomnienie?
Moje najzabawniejsze wspomnienie? Jest ich wiele, więc ciężko wybrać.  Mam xboxa, a na nim grę Just Dance 4. Na moje urodziny zaprosiłam koleżanki i razem z nimi tańczyłam do utworu „Aserehe” XD Miałyśmy przy tym niezły ubaw.

8.Jakie są twoje ulubione anime? Wymień maksymalnie 5.
Tak jak już wcześniej wspomniałam:
Fairy tail, Sao, Log Horizon, Naruto, Dangranronpa the animation

9.Czytasz mangę? Jeżeli tak, to jaką?
Fairy tail i Kaichou wa maid sama oraz Orange (ostatnio przeczytałam)

10.Skąd wziął się pomysł na założenie bloga?
Uwielbiam pisać i w przyszłości chcę wydać książkę, ale od czegoś trzeba zacząć, więc postanowiłam stworzyć bloga.

11.Ulubione zwierzę?
Moim ulubionym zwierzem jest pies. Mam pieska – yorka, który wabi się Bunia (jak ta z Gumisiów) XD

 Nominuję:

Pytania:
1.    Jakie było twoje pierwsze anime?
2.   Jakie są twoje ulubione anime (wymień 6)
3.   Co wolisz mangę czy anime?
4.   Wolisz Yuri czy Yaoi?
5.   Jaka jest twoja ulubiona postać z mangi lub anime i dlaczego?
6.   Jaka jest twoja znienawidzona postać z mangi lub anime i dlaczego?
7.   Skąd pomysł na założenie bloga?
8.   Ile blogów już stworzyłaś?
9.   Co lubisz robić w wolnym czasie?
10.   Ile masz lat?
11. Jak masz na imię?


7 komentarzy:

  1. Jesteśmy podobne...
    Też nazywam się Oliwia, moje ulubione Anime to FT, Sao i Naruto i oglądałam Anime (chodź wtedy myślałam że to bajki) na Jetixie! Heh xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie pytanko trochę od czapy. Jesteś ode mnie lepiej rozgarnięta w bloggerze.
    Więc powiedz mi proszę, czy się da, a jeśli tak to jak usunąć post z bloga?
    To bardzo ważne TvT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się usunąć posta :D Jak jesteś już na bloggerze i na swoim blogu to klikasz "posty" , a następnie kierujesz myszkę na post, który chcesz usunąć (ale go nie klikasz). Tam ci powinno wyskoczyć takie opcje : edytuj, wyświetl, udostępnij i usuń ;)
      Mam nadzieje, że sobie poradzisz :D

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster award! Więcej informacji tutaj:
    gwiazdy-wojna-nalujerza.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, lecz nie mam czasu się tym zajmować + jakoś nie mam sił w to się bawić. Tak więc dziękuję za nominację. Bardzo to doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Więcej informacji tutaj:
    http://natsuxlucy-innahistoria.blogspot.com/2015/01/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej u mnie http://fairytail-rodzina.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html Trochu spóźnione powiadomienie, ale ćśśś.

    PS: Ale ty biedna Natsuki, co chwile nominowana. xD Ale to i dobrze :v

    OdpowiedzUsuń