czwartek, 14 sierpnia 2014

Spis Treści









17 komentarzy:

  1. Kocham ten blog <3
    ❤❤❤❤
    Rozdziały są boskie *-*
    Czekamy na więcej !
    Nie moge sie doczekac seri z Smokami !
    ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :D
      To mój pierwszy blog, więc jest dużo niedoskonałości, ale doceniam to, że ktoś to czyta, komentuje lub, że ogólnie mu się to podoba.

      Usuń
  2. Najlepszy blog jaki czytałam :3

    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niecierpliwie czekam na więcej :3
    Dużo weny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to nowy odcinek twojego ulubionego anime....,czy to gwiazdkowy prezent w maju... , nie! To nowy spis nazwany: W Przestworzach M&A, w którym chcemy zebrać w jedno miejsce wszystkie blogi o tematyce podanej w nazwie. Pomóż nam Oliwio Natsuki i zgłoś swojego bloga! To nic nie kosztuje, a nawet więcej! Nic nie płacisz. Zapraszamy na:
    http://przestworzach-m-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, już zgłosiłam ;)

      Usuń
  5. 月は夜に輝く。- Księżyc świeci w nocy
    W Fairy Tail zabawa trwa w najlepsze. Jest już piąty dzień Festiwalu Kolorów - Niebieski, a do końca pozostało jeszcze, pół dnia Niebieskiego oraz Fioletowy. Kiedy ma nadejść koniec dnia szóstego na obrzeżach Magnolii dzieje się coś niepokojącego. Jednak nikt ze względu na zabawy tego nie zauważa.

    Jest to jednocześnie koniec, jak i początek.
    http://niebieski-dzien.blogspot.com/
    Serdecznie cię zapraszam~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! Jeżeli znajdę czas to chętnie zajrzę :D

      Usuń
  6. Świetnie piszesz :3 czekam niecierpliwością na kolejne rozdziały i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to dzięki czytelnikom, którzy są moją inspiracją i zawsze już nią będą ^^

      Usuń
  7. Od niedawna czytam twojego bloga i bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz. Idealnie opisujesz sytuacje, w których znaleźli się bohaterowie i szczerze ci zazdroszczę talentu. Przesyłam duuużo weny i czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dość późno odpisuje, ale i tak bardzo jestem wdzięczna za ciepłe słowa. Cieszę się, że podoba Ci się mój styl pisania, ale osiągnęłam to ciężką pracą, a z kolei do tego zainspirowali mnie czytelnicy. :D

      Usuń
  8. Dziękuję, ale nie jestem zainteresowana. :) Wolę, żeby czytelnicy oceniali mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. :)
    Zauważyłam że w stronach/zakładkach bloga masz ustawioną datę i chciałam zapytać jak ją ustawiłaś bo szukam sposobu jak można ustawić datę w stronach, ale nigdzie nie mogę znaleźć jakiejś przydatnej wskazówki. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o datę, która widnieje nad postem/rozdziałem, tak?
      Postaram się wyjaśnić w punktach:
      1. Blogger.
      2. Dany blog.
      3. Po lewej stronie -> układ
      4. Widzimy "Główny"/"Posty na blogu" i pod tym wciskasz edytuj.
      5. Pojawi się stronka, pod "opcje" jest pokazana data i można wybrać sposób przedstawienia. Wybrać co nam się podoba i odhaczyć okienko, zapisać :)

      Usuń
    2. Dopiero teraz do mnie dotarło jak to napisałam. xD
      Wybacz, mój błąd.
      Chodziło mi o to że jak wejdzie się u ciebie w zakładkę np. "Spis treści" to w tej zakładce wyświetla ci się data. I właśnie o to mi chodziło. Bo chciałam u siebie też zrobić tak żeby we wszystkich zakładkach wyświetlała mi się data, bo jak na razie data wyświetla mi się tylko w postach, a chciałam żeby wyświetlała się też w zakładkach. I o to mi chodziło tylko pytanie źle sformułowałam. Chciałam wiedzieć jak sprawiłaś że data wyświetla ci się też w zakładkach. Bo wiedzę że u ciebie i w "spisie treści" i w "bohaterowie" wyświetla ci się u góry data. :)
      Przepraszam że tak cię męczę.
      Pozdrawiam.^^

      Usuń
    3. "Spis treści" i "Bohaterowie" to są posty, które dodałam na samym początku zanim zaczęłam pisać opowiadanie, dlatego wyświetla się nad nimi data - są to zwykłe posty.

      Usuń