niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Award 2

Zostałam nominowana przez Shori Chan, za co jej serdecznie dziękuję. :D 
Link do jej bloga: http://roommates-shori-and-sasuke.blogspot.com/ 

Szybko omówię zasady dla tych, którzy nie wiedzą co do jest:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (chociaż ja ich mam już sporo, za co naprawdę dziękuję :D), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na kilka pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im kilka pytań od siebie. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Mam nadzieję, że wszystko zrozumiałe, a więc zaczynajmy! 

Pytania:
1. Jakie jest twoje ulubione anime?
Na pierwszy miejscu zawsze będzie Fairy tail, bez względu na wszystko. 

2. Twoja ulubiona postać męska z anime? Za co go lubisz?
Główny bohater Fairy tail, a także mojego opowiadania - Natsu Dragneel. Nie ma konkretnego powodu, dla którego go uwielbiam. Posiada w sobie coś, dzięki czemu widzowie przywiązują się do niego i z ciekawością oglądają jego dalsze poczynania.

3. Twoja ulubiona postać żeńska z anime? Za co ją lubisz?
Natsuki Minamiya ze Strike the Blood - podoba mi się jej wygląd i sama postawa - zawsze poważna, jednak uroczo przez to wygląda ^^ Dzięki niej powstał mój nick. ;)

4. Lubisz czytać mangi? Masz jakieś u siebie w domu?
Uwielbiam czytać mangi. Posiadam kilka tomów "Służącej przewodniczącej", trzy pierwsze tomy "Sword art online", dwa tomy "Ścieżek młodości" , dwa tomy "Noragami" i trzy "Exitus Letalis". Trochę się pochwaliłam, lecz zbieram te mangi już od dwóch lat, a pieniądze na to zarabiam uczciwie. :P 

5. Masz jakieś gadżety związane z M&A? Jakie?
Mam parę drobiazgów, lecz głównie z FT: dwa kubki, dwa naszyjniki, poduszka z Natsu (aaa rozpływam się!) i torbę z płonącym znaczkiem. Nie liczę plakatów i gazetek.

6. Jakie są twoje zainteresowania?
Mam wiele zainteresowań, bo chciałabym wszystkiego spróbować. Głównie lubię oglądać anime, czytać duuużo książek i mang, pisać swoje własne opowiadania, rysować, śpiewać (pod prysznicem, ale to nie znaczy, że głos mam brzydki XD). Dużo tego było. Nawet chciałam się nauczyć grać na skrzypcach.

7. Masz hobby? Jakie?
Hobby a zainteresowania to nie to samo? Ja wszystko lubię xD 

8. Jaki gatunek anime/mang/filmów lubisz najbardziej?
Ciężko wybrać jedno. Po prostu wolę obejrzeć to co będzie ciekawe.

9. Jakie było twoje pierwsze anime? (Pokemony się nie liczą!)
Pokemony to to nie były. Król szamanów był moim pierwszym nieświadomym anime. Uwielbiam to nadal i myślę, że niedługo znów do niego zajrzę. :D (Świadomym anime było Highschool DxD, a zaraz po tym Fairy tail) XD 

10. Lubisz azjatyckich chłopców?
Co to za dziwne pytanie? XD Z wyglądu to wiadomo - nie każdego matka natura obdarowała piękną twarzą. A to czy kogoś lubię to zależy od tego jak się ze mną odnosi. Nie mogę powiedzieć czy lubię azjatyckich chłopców, bo każdy jest inny, a z resztą... żadnego jeszcze osobiście nie poznałam. XD

To tyle :) Pytania zostają te same (czyli są takie jak u mnie), bo nie chce mi się innych wymyślać. :P 

Nominuję: 
Shi Enjeru - http://fairytailtwoworlds.blogspot.com/
Kaari Temei - http://lucyheartfilia-innahistoria.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=10
Marzycielka Karolina -  http://poczatek-wspanialej-milosci-gruvia.blogspot.com/


2 komentarze: